Recenzie ” Fata de hirtie” de Guillaume Musso

Lectură acestui român ne ’’reeducă’’, ne plimbă prin toate colţurile lumii şi ne învaţă ce e adevărată prietenie, adevărată dragoste şi secretele ce nu pot fi niciodată spuse. Ceva-ul pe care fiecare îl are ascuns în suflet.
DSCF9107

Ceea ce m-a impresionat a fost povestea absolut imposibilă pe care a creat-o Musso. Iar finalul, ei bine, finalul e într-adevăr imprevizibil! Chiar dacă are un final deschis, cartea a câştigat dreptul la nemurire. Cuvintele par sărace pentru a exprimă ceea ce am simţit când am atins cartea, când am citit primele rânduri, că mai apoi să fiu martoră la aventură incredibilă a celebrului scriitor Tom Boyd.
După o despărţire dureroasă de Aurore Valancourt, Tom Boyd cade într-o depresie îngrozitoare. Începe să se drogheze cu medicamente şi anxiolitice, renunţă la scris şi-şi tratează prietenii, pe Milo şi Carole, cu indiferenţă. Până la un moment când…în casa de pe plajă, apare o femeie ’’goală puşcă’’, spunând că e Billie Donelly, din al doilea volum al trilogiei. Dar cum ajunse aici? Pare atât de simplu.

O ediţie specială, o greşeală de fabricaţie. Totul se opreşte la pagina 266 ’’-Te implor! strigă ea, căzând…” Tom, iniţial cu mari îndoieli asupra acestui mister, îi pune întrebări, la care ea răspunde cu promtitudine. E îngrozit de-a dreptul. De ce venise aceasta? De ce intrase în viaţa lui? Pentru a-l ajuta, pentru a-l face să să reapuce de scris. Aventura lor începe abia atunci când îşi fac o promisiune unul altuia. Billie îi promite că-l va ajuta să se împace cu Aurore, iar el că va termina romanul pentru a se întoarce în lumea de unde venise. Fiecare are parte de întâmplări minunate. Sunt absorbiţi de irealul relaţiei pe care o au şi le e frică de ceea ce ce va întâmpla

Cristina Mîrca

Anunțuri

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )